2017-03-MDK KW 11

2017-03_Dzień Kobiet KW nr 11- Relacja z wycieczki

W dniach 3-5 marca 2017 r. Wojskowe Koło PTTK nr 11 przy JW 1523 w Inowrocławiu było organizatorem wycieczki z okazji Dnia Kobiet. Uczestnikami tego corocznego wyjazdu byli żołnierze i ich rodziny z koła jednostki macierzystej oraz goście z Klubu Inspektoratu Wsparcia SZ z Bydgoszczy. W piątek zwiedziliśmy Browar Tyski – muzeum oraz zakład produkcyjny, gdzie skosztowaliśmy bursztynowego płynu. Zwieńczeniem dnia była wspólna biesiada góralska przy ognisku. Sobotnia wycieczka w Beskid Śląski odbyła się przy pięknej słonecznej pogodzie. Po wjeździe na Wielką Czantorię z wieży widokowej podziwialiśmy panoramę beskidzką. Szlak czerwony zaprowadził nas poprzez Soszów na Stożek Wielki. Do czekającego w Wiśle autobusu wróciliśmy zmęczeni, ale w pełni usatysfakcjonowani pięknymi widokami i miłą wędrówką. Wieczorem tradycyjnie odbył się bal na cześć obecnych Pań. Zabawa trwała do rana, ale na poranną zbiórkę wszyscy uczestnicy zgłosili się punktualnie. W drodze powrotnej zwiedziliśmy klasztor w Częstochowie. Bez względu na miejsce i pogodę uczestnicy wycieczki zadeklarowali już udział w podobnej wyprawie w przyszłym roku.
Do zobaczenia na turystycznym szlaku.